4 Ağustos 2011 Perşembe

ey yalnızlık

sallanıyorum bir yatakta
uzak bir yatakta sallanıyorum
ve kulağımda uzak bir adamın
tırnağını keserken çıkardığı
çıt çıt sesleri
içimde çağrılmayan yakubun kurbağaları
ve bir çelişkimidir şimdi
nazım’ı anmak
onlar ki diye başlayan o içli sesi
ya da hapiste geçmiş on yılını mesela
mesela…
hiçliği düşünmek sonrasında
utanmak çıt çıt sesleririn sesinden
bunca sessizğimi gizleyememiş olmak
bunca sessizlikten

sallanıyorum bir yatakta
ve içimde kayıp düşünceler
kayıp bir korku
ama orada olduğunu bildiğim
ve hürriyetim yok ki benim
tutsağım o korkunun parmaklarında
ve gül kokulu düşlerim
ve yalnızlığımda yoktur aslında
ki sahip olduğumu düşündüğüm
utandığım, saklandığımda sensin

ey yalnızlık
ey korkular prensi
şimdi içimden taşan duygu
şimdi git
git şimdi
yalnızlığımla  gel!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder