22 Kasım 2011 Salı

tahtakurusundan rüyalar




   dokunduğum tahtakuruları ölmüyor
   elimde seçilemeyen bir rengin kan kokusu
   yatağım eksik ve uykusuz yalnızlığım
   şükrediyorum alışılmış ayrılıklara
   terinle abdest alıp kuran okuyorum
   çığlıklarımı duymuyor kimse
   
   bırakılmış dinlerin kaybolan duası
   bu cinayeti siz sahiplenin
   denizler bilmez özgürlüktür acı suçlular için
   evimden sıcak cehennem, bu yüzden korkmuyorum
   
   hayır tahtakurusunu ben öldürmedim
   kıyısında yatağımın duruyordu öylece görmüştüm
   kanadı kırık ilaheler not alıyordu düşlerimi
   gözümü kapatıp savuşturuyordum düşüşlerimi
   gittiğini fark etmedim bile
   elimdeki kan kokusunu fark edince
   abdest alıp kendimle
   namaz kıldım
    
   bağışladım elbette yaptıklarını
   boğazımda bıraktığı yarım nefesi bile
   içime sakladım
   özledim şimdiden keratayı
   şimdi gelse de bütün yatağımı yese keşke


1 yorum:

  1. emine hanım çok güzel yazmışsınız yüreğinize sağlık bende şiir yaziyorum benimle iletişime geçerseniz sevinirim bu benim facebook hesabım eklerseniz çok sevinirim http://www.facebook.com/?ref=logo#!/profile.php?id=100003175274045

    YanıtlaSil