10 Ağustos 2011 Çarşamba

oluş

buğulu bir göğü anlatıyor yüzün
bulutlara isyan eden volkanlar gibi
dağılışı simgeleyen püskürtülmüş söylenceler
yaramaz çocukların bile elini süremeyeceği
ısınmış ve yenilmiş acı

uzun zaman geçti kendimi dinlemeyeli,
seni düşünmeyeli asırlar geçti
tanrı lanetini almış üzerinden Dorian
görüyorum bunu inanıyorum üstelik, bağışladım seni
tükenişin tasvirini güzel yaparsın
bense ağlarım  işe yaramaz  hiçliğin kıyısında
anlamları yitik, ölü, dirençsiz
ve kimse bilmeden boğulmuş intihar satırlarıyla

dirilişin tarihini yazmadan okuyan zihninde
bir değer olsun varlığım yeter
sonsuzlukta kendini tekrar tekrar yaratan
her defasında yok olmuş
mahkumiyeti unutulmuş olan benim
taşıyorum üzerimde, alnımda, yüzümdeki her çizgide
herkes biliyor dışlandığımı
işaretlenmiş bir anathemayım işte

sustuğunda söz, durduğunda düzen
kırıldığında çark bir bakışlık huzur, bütünsel bir açı
kır saçlarında aklanmışlığın huzuruyla
gülümseyen bir adam olduğunu görebilmek,
değer olabilmek için yolcuyum
tinden töze.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder